محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 104772

پاورپوبنت و pdf برنامه ريزی ارتباطی برای تاثير بر رفتار در41اسلاید

پاورپوبنت و pdf برنامه ريزی ارتباطی  برای تاثير بر رفتار در41اسلاید

قسمت هایی از محتوا فهرست اصول رفتار پذيري برنامه ريزيارتباطي چهاراصل بازاريابي معمولا برنامه ريزي های ارتباطي ما در سه بخش اول (در کانون توجه قرار دادن/اطلاع رساني کردن و قانع کردن) متمرکز ميشود. nدر چهار بخش دوم(تصميم/عمل/تاييد عمل / تداوم عمل) کاري انجام نمي دهيم. درک و ...

27,700 تومان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما