قسمت هایی از محتوا
فهرست
اصول رفتار پذيري
برنامه ريزيارتباطي
چهاراصل بازاريابي
معمولا برنامه ريزي های ارتباطي ما در سه بخش اول (در کانون توجه قرار دادن/اطلاع رساني کردن و قانع کردن) متمرکز ميشود. nدر چهار بخش دوم(تصميم/عمل/تاييد عمل / تداوم عمل) کاري انجام نمي دهيم.
درک و توان مندي براي بکار بردن شيوه ارتباط براي تغيير رفتار متناسب با موقعيتهاي مختلف nشناخت عوامل موثر در موفقيت براي برنامه ريزي ارتباط براي تغيير رفتار nارائه يک طرح ابتدايي ” ارتباط براي تغيير رفتار
اهداف رفتاری را تحليل/اولويت بندی و نهايي کنيد. nحداکثر 3 هدف ! nتحليل جامع نتايج مراحل 3و 4 به منظور: .1کشف مهمترين اهداف .2کشف ممکن ترين رفتارهای قابل تشديد يا تغيير
7- پيش آزمون رفتارها/پيامها و مواد اطلاعاتی و ارتباطی
از ميزان احتمال پذيرش رفتار در گروه هدف اطمينان کسب کنيد. nمطمئن شويدپيامها و مواد اطلاعاتی و ارتباطی قابل فهم بوده و اثر مورد نظر را خواهد داشت.
تاکيد سيستم پايش بايد کشف پايبندی
به رفتار مورد نظر باشد.
چالش:
کمبود شاخص های کاشف از رفتار
.1رفتار جديد به گوشمان / چشممان مي خورد. .2در باره آن کسب اطلاع مي کنيم. .3قانع مي شويم که آن رفتار ارزش پيروي را دارد. .4تصميم مي گيريم کاري انجام دهيم. .5کار را انجام مي دهيم. .6اگر رفتارمان به وسيله خودمان يا ديگران مجددا تائيد شد .7آن رفتار را ادامه مي دهيم.
برنامه ريزي براي کل فرايند ارتباطی nپيام از سوي يک /چند منبع از طريق يک /چندکانال ارتباطي در موقعيت /های خاصي براي دريافت کنندگان خاص برای تاثير و بازخورد خاصي ارسال مي شود.
مبلغ قابل پرداخت 27,700 تومان