محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 104041

پاورپوینت وpdfکارگاه آموزشی غرب شناسی در 71اسلاید


پاورپوینت وpdfکارگاه آموزشی غرب شناسی در 71اسلاید

قسمتی از محتوا

فهرست

هدف های اساسی در مطالعات غرب شناسی

مرزهای جغرافیایی غرب کجاست؟

ظهور تمدن جدید غرب و تاثیر آن بر جوامع غیر غربی

دوره قرون وسطی

فرماسیون

تاریخ تحولات غرب

فاشیسم

چگونگی کشف قاره آمریکا

استقلال آمریکا

رنسانس یعنی بازگشت به اصل و ریشه(یونان باستان)انتقال آثار تمدنی یونان باستان از شرق به غرب اروپا ، تحول فرهنگی عظیمی در مرکز و غرب اروپا ایجاد کردمطالعه آثار افلاطون و ارسطو رواج یافت و هنرمندان اومانیست به وجد آمدندتوانایی ها و خصوصیات انسان مورد توجه شعرا ، نویسندگان و نقاشان ایتالیایی قرار گرفت.

پس از لوتر ، کشیش دیگری به نام ژان کالون نهضتی اجتماعی را آغاز کرد که به کلوینیسم شهرت دارد.ظهور طبقه جدید سرمایه دار (بر اساس تحلیل وبر)دو نهضت رنسانس و رفرماسیون شکاف عظیمی را در جهان غرب ایجاد کرد، شکافی که در نهایت به اضمحلال و شکست کلیسا منجر شد.

کلمب بر سر راه خود به سوی هندوستان، جزایر و سرزمین هایی را کشف کرد که تصور می کرد بخشهایی از سواحل هندوستان است.بعد ها دریانور دیگری به نام "امریکو وسپوس" ثابت کرد که این اراضی کشف شده جدید به وسیله "کریستف کلمب" سرزمین هندوستان نیست .نام این سرزمین جدید ، به افتخار آمریکو وسپوس ، آمریکا گذاشته شد.

پس از کشف قاره آمریکا تعداد زیادی از اروپایی ها به این سرزمین مهاجرت کردند.اسپانیائی ها و پرتغالی ها بیشتر به آمریکای مرکزی و آمریکای لاتین روی آوردند، در حالی که سایر اروپایی ها به آمریکای شمالی مهاجرت کردند.از سال 1676 جنگ های سختی بین سرخ پوستان بومی آمریکایی و مهاجران مهاجم اروپایی درگرفت.این جنگ ها ده ها سال طول کشید و سرانجام با قتل عام سرخ پوستان به پایان رسید

 


مبلغ قابل پرداخت 41,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 446

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما