محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 104803

پاورپوینت و pdf مدیریت و تشکیلات کارگاهی3 در 77 اسلاید


پاورپوینت و pdf مدیریت و تشکیلات کارگاهی3 در 77 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

مدیریت و تشکیلات کارگاهی

آشنایی با نرم اقزارهای برنامه ­ریزی و کنترل ­پروژه

وظایف مدیریت پشتیبانی

ساختمانهای عمومی مورد نیاز کارگاه

ورک شاپ های مورد نیازکارگاه

انواع بیمه های کارگاهی

آب مورد نیاز کارگاه

نصب دیزل ژنراتور

مدیریت ماشین آلات

مدیریت اجرائی کارگاه

مديريت زمان در کارگاه

مديريت جلسات 

وظايف رئيس جلسه

جمع بندی

 

نرم افزار های برنامه ریزی و کنترل پروژه انواع مختلفی دارد. مدیریت پشتیبانی شامل تامین مصالح، تامین هوای فشرده، تامین ایاب و ذهاب و غیره است که از اهیمت زیادی برخورداراست.

مدیریت ماشین آلات شامل عرصه های مختلفی است از جمله انتخاب ماشین آلات مناسب، انتخاب رانندگان واجد شرایط، نگهداری صحیح ماشین آلات، سنجش بازدهی ماشین آلات و یافتن روشهایی برای افزایش بهره وری آنها، برآورد و کنترل هزینه ساعتی.

رئیس جلسه دارای وظایفی است که برخی از آن ها عبارتند از اینکه همواره جلسات را سر وقت آغاز کند، اهداف مشخصی برای جلسات تعيين کند، در طول جلسات همواره نگرش مثبت داشته باشد، اقدامات جلسات قبلی را پی گيری کند و غیره.

تلفن هايی که از بيرون زده می شود را باید مدیریت کرد. برای این کار باید فنون مختلفی را در نظر گرفت، به عنوان مثال هنگامی که مشغول کار هستیم، تلفن به فرد دیگری منتقل شود و یا اینکه به تماس های فروشندگان ناخواسته، با ادب، محگم و مختصر پاسخ دهیم و غیره.

مديريت زمان به معنی استفاده بهينه از وقت است. برای رسيدن به اين هدف بايد عادت های قبل را فراموش کنيم و روش های جديد را بياموزيم. برای ترک عادات نادرست و يادگيری روش های جديد باید صبور باشيم.

 


مبلغ قابل پرداخت 38,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما