محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 104782

فروشنده موفق _ پاورپوینت و Pdf در 58 اسلاید


فروشنده موفق _ پاورپوینت و Pdf  در 58 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

فروشنده موفق

حرفه فروش

راهبرد کلان فروش موفق

مدیریت پرسنل

تبلیغات

جذب مشتری

باورهای ذهنی فروشنده موفق

ویژگی‌های فروشنده موفق

16 ویژگی برترین فروشندگان دنیا

نیازها و منافع مشتری

فروش ساختاریافته

نشانه‌های تمایل به خرید

پاسخ‌های منفی

فروشنده موفق، باید بتواند چیزی فراتر از انتظارات مشتری ارائه نماید. در زمانه‌ای که قیمت‌ها و کیفیت‌ها نزدیک هستند، تنها راهکار شما: سرعت‌بالا، توجه خاص‌تر و دوست شدن با مشتری است.

فروش چهار مرحله اساسی دارد:

1- درک نیازهای تصریحی و تلویحی مشتری

2- یافتن راه‌حل برای رفع این نیازها با کمک مشتری

3- کسب توافق قلبی مشتری

4- مراقبت از مشتری

فروشنده موفق حاصل ترکیب سه عامل توانمندی‌های ذاتی، توانمندی‌های اکتسابی و نگرش مثبت است. فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد. در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می‌آیند که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می‌کند. افزون بر این فروشنده موفق روش روبه‌رو شدن با موانع را از قبل تجربه نموده و همواره در جستجوی راه‌حل‌های جدید است. برای رسیدن به اهداف خود مستمراً تلاش می‌کند و هرگز خسته و درمانده نمی‌شود.

فروشندگان موفق برای دستیابی به هدف جدی هستند. فروشندگان موفق اهداف خود را می‌شناسند و برای دستیابی به آن نقشه می‌کشند و مشخص می‌کنند که چگونه باید به اهدافشان دست یابند و هرروز بر آن مبنا پیش می‌روند.

فروشندگان موفق بیشتر در دسترس مشتری‌هایشان هستند. آن‌ها می‌دانند ارتباط دائمی با مشتری‌ها به حفظ مشتری کمک می‌کند بنابراین، تماس‌های متنوعی با آن‌ها برقرار می‌کنند. آن‌ها کارت تشکر، تبریک تولد و تبریک سال نو برای مشتری‌ها می‌فرستند. تلفن می‌کنند و زمان‌بندی منظمی جهت در دسترس بودن به مشتریان خود اعلام می‌دارند. لیست قیمت‌ها را برای مشتری‌هایشان ارسال می‌نمایند پیوسته مراقب‌اند راههای جدیدی را ابداع کنند تا نامشان در ذهن مشتری حفظ شود.

چیزی که در نظر یک مشتری مزیت یا منفعت است، لزوماً در نظر دیگری چنین نیست. یک فروشنده حرفه‌ای موفق تنها از راه همدلی و هم‌زبانی با مشتری سعی در درک و شناسایی نیازهای شخصی مشتریان می‌نماید. 


مبلغ قابل پرداخت 34,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما