محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 104035

مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل _ پاورپوینت و pdf در 35 اسلاید


مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل _ پاورپوینت و pdf در 35 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل

منابع سوخت فسیلی

استفاده از مترو

قیمت بنزین در ایران

اتلاف بنزین در ترافیك

آلودگی هوا

تحلیل هزینه فایده

كاهش مصرف سوخت

ارزش زمان سفر

حمل‌ونقل ریلی

 

مقدمه: استفاده از منابع سوخت فسیلی در حمل‌ونقل برای جوامع دارای هزینه‌های اجتماعی و زیست‌محیطی می‌باشد که این عامل جوامع را به‌سوی مدیریت درست انرژی راهنمایی می‌نماید. از طرفی با افزایش جمعیت و نیاز مردم برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل، وجود یک سیستم حمل‌ونقل عمومی مطمئن، کارا، تمیز (ازنظر سوخت مصرفی)، سریع، اقتصادی و با کمترین اثر مخرب زیست‌محیطی ضروری به نظر می‌رسد.

هدف: هدف از پژوهش حاضر ارائه کاربردهای فرایند ‎ْ تحلیل هزینه – فایده ْ در مورد مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری است. شناخت منافع اجتماعی و اقتصادی مترو كه بر سلامت و محیط‌زیست انسانی تأثیر می‌گذارد و مقایسه منافع ناشی از اجرای این سیستم با هزینه این انتخاب، محور اصلی این پژوهش می‌باشد.

به‌هرحال و درنهایت آنچه به کاهش مصرف سوخت در بخش حمل‌ونقل و اثرات مضر ناشی از آن می‌انجامد دست کشیدن از الگوی جابجایی با خودرو شخصی و استفاده هرچه بیشتر مردم از سامانه‌های حمل نقل عمومی است. كه در دیدگاه حمل‌ونقل عمومی و به‌موجب بیانیه این سازمان به نام (تحرك بهتر برای همه) حمل‌ونقل یا جابجایی پایدار به‌عنوان بخش اساسی و مهم توسعه پایدار مورد تأکید قرارگرفته است به این مفهوم كه حمل‌ونقل همگانی علاوه بر سازگاری بر محیط‌زیست دارای توجیه قوی اجتماعی و اقتصادی باشد به‌بیان‌دیگر پاك باشد (ازنظر سوخت مصرفی) و سطح اطمینان و رضایت مردم از این وسایل در ترددهای روزانه مشخص شود.

با توجه به هزینه‌های مستقیم و اجتماعی ناشی از مصرف سوخت فسیلی بر سلامت افراد و اینكه تأثیر سوء آلودگی هوا در مورد افراد عادی به‌سرعت بروز پیدا نكرده و در درازمدت آشكار می‌شود و به همین دلیل حساسیت چندانی را بر‌نمی‌انگیزد، لذا باید اقدامات اساسی و فرهنگ‌سازی انجام بگیرد تا حساسیت‌ها نسبت به معضل آلودگی هوا بالا برود.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما