محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 104616

پاورپوینت و pdf گاز فاضلاب در 18 اسلاید


پاورپوینت و pdf گاز فاضلاب در 18 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

گاز فاضلاب

علائم مختلف مسمومیت با گاز

آلودگی بیولوژیکی

انفجار گاز متان

گاز هیدروژن

گازکربنیک

کمبود اکسیژن

سولفید هیدروژن

دیسترس تنفسی

گاز فاضلاب ، مخلوط پیچیده ای از گازهای سمی و غیر سمی تولید شده در سیستم های فاضلاب ناشی از تجزیه زباله های آلی صنعتی می باشد که پتانسیل ایجاد آتش سوزی یا انفجار را دارد . اجزای اصلی گاز فاضلاب عبارتند از : نیتروژن (N2) ، سولفید هیدروژن (H2S) ، دی اکسید کربن (CO2) ، متان (CH4) ، آمونیاک (NH3) و بخار آب ) ممکن است حاوی دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن نیز باشد( که حضور و غلظت هر یک از این مولفه ها بسته به زمان ، ترکیب فاضلاب ، دما و pH متفاوت است .

مواد زائد جامد انسان ها و حیوانات به گازهای سمی آمونیاک ، متان و سولفید هیدروژن تجزیه می شوند که در غلظت بالا ، تنفس آن ها می تواند از طریق خفگی منجر به مرگ انسان شود . عوارض شایع تر گاز فاضلاب شامل سوزش چشم ، تهوع و اشکال در تنفس می باشند.

سولفید هیدروژن یک گاز بسیار سمی و قابل اشتعال می باشد. این گاز از هوا سنگین تر است و در صورت تهویه ضعیف ، در پایین فضا تجمع می یابد. اگر چه بوی آن در ابتدا بسیار تند است اما به سرعت حس بویایی را از بین می برد ، بنابراین قربانیان ممکن است از وجود آن بی اطلاع باشند تا زمانی که برای اقدام خیلی دیر است .

 


مبلغ قابل پرداخت 14,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما