محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 30
  • بازدید کل : 104619

پاورپوینت و pdf مديريت و تشكيلات كارگاهي در 46 اسلاید


پاورپوینت و pdf مديريت و تشكيلات كارگاهي در 46 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

مديريت و تشكيلات كارگاهي

مديريت پروژه

مفهوم پروژه و كنترل پروژه

تعريف مديريت و انواع آن

چرخه حيات پروژه

مراحل شكل گيري يك پروژه ي عمراني

 نحوه ي انجام پروژه

وظايف و اختيارات كارفرما

مشاور و خدمات مشاور

نحوه ي رتبه بندي مشاور 

 فعاليت های پيمانكاري

نحوه ي رتبه بندي پيمانكار

خدمات مديريت طرح

انواع قراردادها

قراردادهاي B.O.T.

 تقريبا غالب تكنيك‏ها و روشهاي مديريت پروژه كه ما امروزه از آنها استفاده مي‏كنيم‏ توسط وزارت دفاع ‏, صنايع نظامي و سازمان هوافضاي ايالات متحده در خلال سالهاي دهه 1950 و 1960 ميلادي ابداع و توسعه يافته‏اند كه روشهايي همچون روش Pert , ارزش بدست آمده , مهندسي ارزش و ساختار شكست كار از آن جمله‏اند . صنعت ساختمان نيز در تكوين و توسعه روشهايي همچون روش مسير بحراني , روش نمودار پيش‏نيازي , استفاده از نمودار شبكه‏اي و تسطيح منابع ياري رسانده است . در جريان اين تحولات , پروژه‌هاي بسيار بزرگي همچون پروژه فضايي آپولو و يا ساخت نيروگاههاي اتمي در اين دوران اجرايي گرديدند .

يك پروژه مجموعه‌اي از فعاليتهاست كه براي دستيابي به منظور يا هدف خاصي انجام مي‌گيرد . پروژه‌ها شامل فعاليتهايي هستند كه بايد در تاريخهاي معين ، با هزينه‌هايي معين و كيفيت تعيين‌شده‌اي به انجام رسند. پروژه‌ها داراي يك زمان شروع و يك زمان پايان هستند. ميزان صرف هزينه‌ها و‌استفاده از نيروي انساني در مرحل ا‌وليه پروژه‌ها عموماً كمتر بوده به مرور افزايش يافته و هنگامي‌كه پروژه به خاتمه نزديك مي‌شود اين ميزان به سرعت كاهش مي‌يابد.

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 30,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما