محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 104044

پاورپوینت و pdf عکاسی ماکرو در 25اسلاید


پاورپوینت و pdf عکاسی ماکرو در 25اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

عکاسی ماکرو

عکاسی

عکس های Close-up

ابزارھای مورد نیاز در عکاسی ماکرو

فلاش ھای ماکرو

فلاشھای دوقلو

فلاشھای حلقوی

نورپردازی در عكاسی ماكرو

نورپردازی اجسام كوچك

دوربین‌های دیجیتال

فلاش های سرخود (built-in )

فلاش ‌های ارزان

فلاشهای جدا از دوربین

ماکروگرافی و یا عکاسی ماکرو ، نوعی از عکاسی است که بزرگنمایی در آن معادل 1:1 ( یک به یک ) و یا بیشتر است. اما منظور از بزرگنمایی 1:1 چیست؟

با بیانی ساده، اگر ابعاد تصویر یک شیئ بر روی یک فریم عکس 35 میلیمتری مساوی با ابعاد واقعی آن شیئ باشد به چنین بزرگنمایی، بزرگنمایی 1:1گفته میشود .

چالش مهم درعکاسی ماکرو برای عکاس ایجاد نورپردازی مناسب برای سوژه است. این کار بخصوص هنگامی که دوربین به سوژه بسیار نزدیک باشد خیلی مشکل است. معمولا از فلاش نمی توان بطور موثری استفاده کرد، چون یا باعث تغییر رنگ عکس می‌شود و یا به احتمال زیاد باعث زیاد شدن بیش از حد نور بخاطر نزدیکی زیاد به سوژه می‌شود. در چنین حالاتی بهترین کار این است که فلاش را خاموش کرده و زحمت تهیه منبع نور مناسبی را بخود بدهید!

موقع استفاده از فلاشهای جدا از دوربین، می‌توان از پخش‌کننده نور هم استفاده کرد تا نور طبیعی‌تری حاصل شود و یا می‌توان با استفاده از امکان زوم در فلاش و تنظیم آن در فاصله کانونی زیاد، می‌توان نور را نقطه‌ای تر کرد و آن را روی قسمت خاصی از موضوع متمرکز نمود. همچنین با استفاده از صفحات رنگی شفاف ( که همراه برخی فلاشها با نامfilter Color Gel هم وجود دارد)، رنگ نور فلاش را تغییر داد تا رنگ مناسبتری حاصل شود. (در عکس زیراز همین صفحات رنگی استفاده شده است) .

فلاش می‌تواند سایه‌های تندی روی اجسام ایجاد كند. در مورد برخی عكسها شاید چنین سایه‌هایی قابل قبول باشد اما اگر هدف ما نورپردازی یكنواخت باشد بایستی قسمتی از نور فلاش را اطراف جسم مورد نظر پخش نمائیم.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما