محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 104612

پاورپوینت و pdfبرنامه ريزی ارتباطی برای تاثير بر رفتار (COMBI) در 41 اسلاید


پاورپوینت و pdfبرنامه ريزی ارتباطی برای تاثير بر رفتار (COMBI) در 41 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

برنامه ريزی ارتباطی برای تاثير بر رفتار (COMBI)

هدف ارتباط گران

رويکرد سنتي براي رسيدن به اهداف رفتاري

اصول رفتار پذيري

برنامه ريزي ارتباطي

عناصر برنامه ريزی ارتباطي

برنامه ريزی هماهنگ اجتماعی

فعاليت هماهنگ ارتباطي

اصول بازاريابي

تحليل وضعيت مخاطب

تغيير رفتار

مراحل برنامه ريزی

هدف گذاری

اهداف برنامه ريزی ارتباطی عبارتند از درک و توان مندي براي بکار بردن شيوه ارتباط براي تغيير رفتار متناسب با موقعيتهاي مختلف، شناخت عوامل موثر در موفقيت براي برنامه ريزي ارتباط براي تغيير رفتار، ارائه يک طرح ابتدايي” ارتباط براي تغيير رفتار“.معمولا برنامه ريزي های ارتباطي ما در سه بخش اول (در کانون توجه قرار دادن/اطلاع رساني کردن و قانع کردن) متمرکز ميشود. برای موفقیت باید برنامه ریزی ارتباطی در خدمت فرآیند تغییر رفتار قرار گیرد. قبل از هدف گذاری دست به هيچ اقدام عملياتی نزنيد و قبل از اجرای تحقيقات برای کشف ميزان اجرايي بودن هدف گذاری ها هيچ اقدامی را شروع نکنيد.

اگر ظرفيت کافی برای برنامه ريزی،مديريت ،اجرا و نظارت اين فرايند در همه سطوح وجود نداشته باشد ،اميدی به تداوم فرايند نيست. با بررسي بازخوردها می توان برنامه ريزي را اصلاح و بهسازي کنيم. تاثير را از بازخوردکشف مي کنيم و نیاز به شاخصهاي تشخيصي داريم. از طرفی شرایط و موقعیت موجب افزايش يا کاهش تاثير مي شود.

 


 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما