محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 61
  • بازدید کل : 104851

پاورپوینت و pdf معرفی لیبرالیسم_بخش اول در 34 اسلاید


پاورپوینت و pdf معرفی لیبرالیسم_بخش اول در 34 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

سیر تحولات ليبراليسم

دموکراسی

لیبرالیسم و کاپیتالیسم

طبقه سرمایه دار

گسترش نظام سرمایه داری

اندیشه های سیاسی مارکس

اندیشه های سوسیالیستی

مکتب سوسیالیسم

عدالت اجتماعى

مبارزه طبقاتى

نفى مالكيت خصوصى

مانیفست کمونیسم

سوسیالیسم در اروپا

ادبیات سوسیالیستی و کمونیستی

مکتب سوسیالیسم یا جامعه باوری به نوعی از تئوری سیاسی اطلاق می‌گردد كه هدف خود را از همان ابتدای پیدایش، بر مالكیت یا نظارت بر وسایل تولید، سرمایه، زمین، اموال و اداره آن به سود همه افراد جامعه قرار داده است.

اگر چه اندیشه های سوسیالیستی و جامعه گرایانه از سابقه زیادی برخوردار است ولی می توان گفت که این مکتب محصول بحرانهای ایجاد شده در جریان انقلاب صنعتی در اروپاست. در واکنش به شرایط نامساعد دوره انقلاب صنعتی ، گروهی بر آن شدند تا راه حلی برای رفع مشکلات موجود بیابند.هسته مركزى انديشه‏هاى سوسیالیستی در باره مسأله مالكيت مى‏باشد. بر اساس اندیشه های سوسیالیست های اولیه اگر مالکیت عمومی را جایگزین مالکیت خصوصی نماییم همه مشکلات جامعه حل می شود. مکتب سوسیالیسم یا جامعه باوری به نوعی از تئوری سیاسی اطلاق می‌گردد كه هدف خود را از همان ابتدای پیدایش، بر مالكیت یا نظارت بر وسایل تولید، سرمایه، زمین، اموال و اداره آن به سود همه افراد جامعه قرار داده است.باید دانست که مبداء پیدایش این اندیشه اروپا بوده است بنابراین اساسا اندیشه ای اروپایی است.منظور از سوسیالیسم اروپایی ، جدا کردن آن از نوع سوسیالیسم شرقی (روسی – چینی) است.


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما