محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 39
  • بازدید کل : 105709

پاورپوینت و pdf شبكه‌‌هاي اجتماعی در 15 اسلاید


پاورپوینت و pdf شبكه‌‌هاي اجتماعی در 15 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

شبكه‌‌هاي اجتماعی

پیشینه تاريخي شبکه‌های اجتماعی

تمايزها در شبکه‌های اجتماعی

مفهوم ها در شبکه‌های اجتماعی

هسته اصلي شبکه‌های اجتماعی

تكنولوژي‌های موجود

طبقه بندي شبکه‌های اجتماعی

مولفه‌هاي سازنده شبکه‌های اجتماعی

نظريه‌هاي ارتباطي

تفاوت رفتارها

انتقادات

تاريخ رسانه‌هاي اجتماعي به سرويس‌هاي تلفني وويپ (Voice over IP) مثل دايل پد و غيره؛ برمي‌گردد ولي هرچه جلوتر آمديم امكانات بيشتر شد. تعريف زير ساختي مورد توافق به شرح زیر است:

رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وب‌پايه است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويه‌گي را براي تبادل ديتا - از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر - بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم مي‌سازد.

شبكه‌‌هاي اجتماعی فرا روايت‌هايي مثل ساختار قصه دارند: كه يك روايت استاندارد مبتني بر فرمت است و بازنمايي افراد از خودشان در اين شبكه‌ها مبتني بر همين فرا روايت حاكم بر شبكه‌ها و در ديالوگ با ساير اعضاي شبكه شكل مي‌گيرد. هسته اصلي شبکه‌های اجتماعی ديالوگ است و روابط بر همين اساس شكل مي‌گيرد. شبكه اجتماعي يك تمپليت پيش ساخته فرهنگي هويتي در چهارچوب بازنمايي است و خوراندن اطلاعات به شبكه اجتماعي از درون همين تمپليت‌ها صورت مي‌گيرد. انتخاب تمپليت يا طرد آن، اين قاعده بازي در شبکه‌های اجتماعی است.

امکانات موجود در شبکه‌های اجتماعی عبارتنحد از تمرکز زدایی‌ و حذف سلسله مراتب در توليد؛ امكان تغيير مطلب ولو پس از انتشار (برخلاف رسانه‌هاي كلاسيك) دسترسی رایگان یا كم‌هزینه؛ عدم نياز به مهارت‌هاي ويژه؛ سرعت و پيوستگي در ارتباط؛ پس‌فرست در قالب كامنت و لايك، سطوح دوسويه‌گي و نقطه تلاقي. مولفه‌هاي سازنده فضاي رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ممكن است به صورت تك عنصري و يا چند عنصري حضور يابند. رسانه اجتماعي و شبكه اجتماعي يك مفهوم نيستند؛ دو مفهوم هستند، رسانه اجتماعي سيستم است و شبكه اجتماعي مكان. رسانه اجتماعي؛ رسانه پرسيدن است و شبكه اجتماعي؛ رسانه گفتن، رسانه اجتماعي شبيه راديو، تلويزيون و روزنامه است. مكان نيست؛ سيستم ارسال اطلاعات به ديگران است.

 


مبلغ قابل پرداخت 12,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما