محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 104969

پاورپوینت و pdf روش تحقیق (بخش1) در 50 اسلاید


پاورپوینت و pdf روش تحقیق (بخش1) در 50 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

روش تحقیق و مرجع شناسی

چکیده و مقدمه

بخش مراجع

مرجع مادر

کتاب و کتاب شناسی

تدوین کتاب

شکل ظاهری کتاب

مندرجات روی جلد

قطع کتاب

کتابخانه

مرجع شناسی و روش تحقیق نه هنر است و نه علم، بلکه وسیله ای است در شناخت سوابق موضوع و چگونگی رسیدن به سوابق موضوع. نه روش خاصی دارد، نه قواعد طبقه بندی شده ای، اما به مرجع شناسی نیاز دارد.در هنگام مطالعه به اشکالات عام (معنی واژه، نام خاص شخص یا مکان، اصطلاح ادبی، فلسفی) یا موضوعات خاص (سبک، وزن، صنایع لفظی و بدیهی ...) روبرو می شویم، که این مشکلات با مراجعه به افراد متخصص و کتاب های مرجع حل می شود.

مهمترین قسمت کار پژوهش؛ تشخیص مراجع مادر (اصلی) است. این کار را می توان از تعداد اتکای مولفان به این آثار متوجه شد. مرجع شناسی هدفش شناخت پاره ای از آثار و احیانا نامها در زمینه تحقیقات ادبی است تا فهم صحیح آثار و متون ادبی و کشف رموز و دقایق آنرا آسان می سازد.

جلدهای ضخیم را «گالینکور» و جلدهای نازک را «شمیز» گویند. جلد شمیز روکشی پلاستیک دارد که به آن «سلیفون» می گویند. پشت جلد پس از آخرین ورق همان نیمه دوم جلد اصلی است. گاهی ناشران بر روی آن ترجمه روی جلد را می آورند و گاه چیزی نمی نویسند.

کتابخانه: مکانی که تمام اندیشه های بشری به صورت نوشته با توجه به فنون و روش های علمی کتابداری در آنجا نگهداری می شود. فکر کتابخانه به قدمت تمدن انسان است. تا اواسط قرن 15 نوشتن کتاب با دست بوده است. بنابراین تعداد نسخ محدود بوده است. این امر جایگاه کتابها را مقدس نموده است. در روزگار ما صنعت به خدمت کتابخانه آمده است؛ در نگهداری کتاب، نشریه، روزنامه، میکرو فیلم، میکرو فیش، رایانه و غیره. مرکز نشریه های ادواری و میکروفیلم و میکرو فیش در کتابخانه های بزرگ وجود دارد.

 


مبلغ قابل پرداخت 25,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 391

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما