محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 104820

پاورپوینت و pdf محتوا در روابط عمومی در16 اسلاید


پاورپوینت و pdf  محتوا در روابط عمومی در16 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

محتوا در روابط عمومی

روابط عمومی

محتوا

ایدئولوژی

مخاطبان

پردازش و تولید پیام

فرم محتوا

برون سازمانی

ارتباط گران

درون سازمانی

مناسبات

رسانه ها

 

 

  • محتوا به کلیه پیامهایی گفته می شود که در چارچوب استراتژی سازمان رد و بدل می شود.
  • محتوا متنوع و کارکرد متفاوت دارد: نظارت، انتقال، همبستگی، درک عمومی، اطلاع رسانی، اقناعو تفریح .
  • محتوا در روابط عمومی در دو سطح از نه عامل کلان و نزدیک به 100 عامل خرد تأثیر می پذیرد.
  • محتوا تابعی از ایدئولوژی، شرایط بیرونی و درونی سازمان، روال جاری، رسانه ها، مخاطبان، استراتژی، مناسباتو ارتباط گران است.
  • شناخت این عوامل می تواند کمیت و کیفیت محتوا را افزایش دهد.
  • عامل های نفوذ بر محتوا از ضرایب تأثیر گذاری متفاوت برخوردارند که به روش تحلیل عاملی قابل بررسی می باشند.

ویژگیهای محتوا:

  • نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
  • قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
  • اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
  • داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
  • اطلاعات دانش است.

 


مبلغ قابل پرداخت 14,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 483

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما