محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 105731

پاورپوینت و pdf فناوری اطلاعات در اتریش در 20 اسلاید


پاورپوینت و pdf فناوری اطلاعات در اتریش در 20 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

فناوری اطلاعات در اتریش

شاخص های کشور اتریش

فرصت های دیجیتال

آمادگی الکترونیک در اروپا

آمادگی الکترونیک در اروپا

کاربران اینترنت

انواع کاربران اینترنت در اتریش

بازار نرم افزار در اتریش

صادرات نرم افزاری در اتریش

میزان استخدام در صنعت بازار

اتریش کشوری است واقع در اروپای مرکزی و عضو اتحادیه اروپا، جمعیت این کشور 929,961,8 نفر می باشد، میزان باسوادی در این کشور بیش از 98% ، سنین تحصیل اجباری تا 15 سال و تعداد دانشگاه های آن 18 دانشگاه و 6 موسسه همطراز با دانشگاه می باشد.

فناوری ارتباطات در اتریش نیز همانند اکثر کشورهای اروپایی رشد بسیار خوبی داشته است که با توجه به آخرین آمار منتشر شده در سایت وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه آن در بین 68 کشور جهان در سال 2006 (در زمینه آمادگی های الکترونیکی) 8 بوده که این رقم در سال 2005 عدد 10 بوده است.

3 شاخص اصلی فرصت های دیجیتال در اتریش:

فرصت: شاخصی که میزان بهره مندی مردم را از فناوری اطلاعات و ارتباطات می سنجد، که شامل دو بخش پوشش و توانایی مالی می باشد.

زیرساخت: شاخصی است که به ارزیابی ابزارهایی می پردازد که کاربران را به شبکه ها متصل می سازد و از دو زیر مجموعه شبکه و تجهیزات مورد نیاز اتصال به شبکه تشکیل شده است.

استفاده: این شاخص درصد افرادی را که از اینترنت استفاده می کنند می سنجد و از دو زیر مجموعه شامل میزان استفاده و کیفیت ارتباط تشکیل شده است.

شایان ذکر است که رتبه اتریش در بین سایر کشورها 24 می باشد. بر اساس آمار انتشار یافته تعداد کل کاربران اینترنت در جــهان1,983,750,810 نفر می باشد که از 000,650,4 نفر از این تعداد را کاربران اتریشی تشکیل می دهند، که معادل 12/0 درصد از کل کاربران دنیا را تشکیل می دهد.

رتبه اتریش از نظر کاربر اینترنت در جهان برابر 24 می باشد. پراکندگی میزان دسترسی و استفاده از خدمات الکترونیکی و اینترنت تقریباً در تمامی استان های اتریش یکسان است اما در چند شهر مانند وین، سالزبورگ آمار کاربرد آن بیشتر است.

 


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما