محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 61
  • بازدید کل : 104854

پاورپوینت و pdf چارچوب معلمی در 26 اسلاید


پاورپوینت و pdf چارچوب معلمی در 26 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

چارچوب معلمی

برنامه ریزی و آماده سازی

محیط یادگیری

آموزش

شناخت دانش آموزان

ارتباط با دانش آموزان

مدیریت رفتار دانش آموزان

مسئولیت های حرفه ای

دانش محتوا و علم آموزش

هدف گذاری آموزشی

شناخت منابع

آموزش منسجم

دانش محتوا و علم آموزش

همه حرفه ها تعریفی دقیق و جا افتاده از تخصص و فعالیتهای عوامل اجرایی خود – چه تازه کار و چه کارآزموده- دارند و این امر تضمینی همه جانبه برای آن افراد است تا خود و همکارانشان را در بالاترین سطح اجرا نگاه دارند. به همین ترتیب، چارچوب معلمی، نه تنها برای معلمان بلکه برای جامعه وسیعتر آموزشی قابل استفاده است، و این معنا را به ذهن متبادر می سازد که معلمان همانند سایر افراد حرفه ای، اعضای یک جامعه حرفه ای هستند.

از چارچوب معلمی برای مقاصد بسیار متفاوتی می توان استفاده کرد، از برآورده کردن نیازهای یک معلم تازه کار تا تقویت مهارتهای یک معلم کارآزموده. از آنجایی که تدریس امری پیجیده است، خوب است که در مسیر معلمی نقشه راهی وجود داشته باشد که بر حول فهمی مشترک از تدریس ساخته شده باشد: معلمان تازه کار هر روز با مشکلات زیادی روبرو هستند؛ معلمان با تجربه مایلند کارایی خود را افزایش دهند و به همکارانشان در همین امر کمک کنند؛ معلمان موفق شاید بخواهند به عنوان مرجعی برای معلمان کم تجربه تر تلاش کنند.

هر مولفه جنبه ای مجزا از یک حوزه را معرفی می کند و 2 الی 5 عنصر به توصیف ویژگی خاصی از یک مولفه می پردازند. مولفه های فعالیت حرفه ای، چارچوبی جامع برای انعکاس جنبه های بسیار مختلف تدریس بدست می دهند. اگرچه مولفه ها مجزا هستند، به یکدیگر ارتباط دارند. برنامه ریزی و آماده سازی معلم بر آموزش او اثر می گذارد و همه اینها تحت تاثیر بازاندیشی در تدریس یک درس قرار می گیرد. بعلاوه، بسیاری از ویژگیهای تدریس، مانند استفاده مناسب از فناوری، به تنهایی تشکیل مولفه نمی دهند بلکه در خدمت همه مولفه ها خواهند بود.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما