محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 104956

پاورپوینت و pdf ادیان الهی در 25 اسلاید


پاورپوینت و pdf ادیان الهی در 25 اسلاید

فهرست

قسمتی از محتوا

ادیان الهی

اشتراکات اسلام با دیگر ادیان الهی

یهودیان

مسیحیان

عقیده به معاد

عقیده به وحی منجی

امثال وحی

ظلم ستیزی

مارکسیست ها

زندگی دنیا و آخرت

علمای اسلام

زندگی اخروی

عقیده غربیان

اهداف تمام ادیان و انبیاء الهی : تشکیل جامعه ای که معیارهای معنوی و انسانی حاکم آن باشد در آن از ظلم و ستم خبری نباشد و رذائل اخلاقی جای خود را به فضائل داده باشد .

عقیده مارکسیست ها درباره قلمرو دین :عده ای قلمرو دین را مسائل حیات اجتماعی بشر و اصلاح زندگی دنیوی او می دانند ، مانند مارکسیست ها که دین را مسائل حیات اجتماعی بشر و اصلاح زندگی دنیوی او می انگاشتند .

بشر در تمام شوون زندگی فردی و اجتماعی خود از کیفیت غذا خوردن ، لباس پوشیدن ، خانه سازی و معماری ، نشستن و بر خاستن ، راه رفتن و خوابیدن و ... تا تشکیل حکومت ، تعیین وظیفه تک تک دولتمردان و چگونگی کشورداری و نیز بیان مطالب گوناگون علمی ، باید از دین دستور العمل دریافت کند و بدون مشقت و تحمل کمترین رنج تحقیق و مطالعه ، بیشترین موفقیت را از طریق دین عاید خود کند .

چنین نگرشی به دین ، دین را موظف برآورده کردن همه نیازهای انسان می داند و بر حسب این نگرش دین پاسخگوی تمامی انتظارات است . بشر نیازی به استفاده از نیروی عقل و شکوفا کردن توانایی های خدادادی خود نخواهد داشت . این طرز تلقی از دین کاملا نا صواب و به دور از حقیقت است و هرگز دین حقًٌٌَُِّی را نمی توان نشان داد که خاهان کنار گذاردن عقل و توانایی های انسان باشد و خود را پاسخگوی تمام نیازمندی های بشر معرفی کند.

نظریه دین و زندگی اخروی :

بر حسب دین اسلام گفته می شود : زندگی اخروی انسان دقیقا محصول و نتیجه رفتار و اعمال دنیوی اوست ، یعنی : انسان می تواند اعمال و رفتار خویش را به گونه ای انجام دهد که برای آخرتش مفید باشد .

 


مبلغ قابل پرداخت 21,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 371

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما