محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 104934

پاورپوینت و pdf سازه های پیش ساخته در 50 اسلاید


پاورپوینت و pdf سازه های پیش ساخته در 50 اسلاید

فهرست

بخشی از محتوا

سازه های پیش ساخته

ساختمان های پیش ساخته چوبی

عناصر باربر سازه

ساختمان های پیش ساخته بتونی

ساختمان های پیش ساخته فلزی

کانکس های فلزی

ساختمان های پیش ساخته 3D پانل

پانل استاندارد

باربري الماﻧﻬا

بتن پاشي

سازه های فضاکار

به طورکلي ساختمانهاي پيش ساخته، يکي از آخر ين محصولات ومتدهاي ايجاد و گسترش واحدهاي مسکوني است که مي تواند جوابگوي احتياجات مديريت براي ايجاد توازن درازدياد جمعيت، همراه باامکانات رفاهي باشد.

اين صنعت در دهه هاي اخير چنان پيشرفت داشته كه نه تنها بر كيفيت بالا ، تقليل هزينه، سرعت احداث و راحتي آسايش مورد نياز را در حد استاندارد تامين نموده بلكه توانسته است ساير صنايع خانه سازي را با متدها و مواد اوليه گوناگون تحت تاثير قرار دهد. مثلا در كشورهايي همچون كانادا و روسيه كه از نظر مصالح چوبي غني بوده ساختمانهاي پیش ساخته چوبي و در كشور هايي همچون آمريكا ساختمانهاي پيش ساخته فلزي و در ايران ساختمانهاي پيش ساخته بتني اقتصادي به نظر مي رسند البته بديهي است كه عواملي از جمله مواد و مصالح در محل حمل و نقل امكانات و دستگاههاي توليد توأماً از جمله مواردي مي باشندكه در اقتصادي بودن نوع ساختمان پيش ساخته دخيل است .

در طي قرن گذشته با توليد و توسعه صفحات پوششي چوبي و تركيب آن با سيستم سازه هاي خرپا منجر به پيدايش نسل جديدي از ساختمانهاي اسكلت چوبي شده است . در ساخت بناهاي چوبي نيروهاي محوري در المانهاي ديوار،سقف و كف طبقات توسط مقاطع الوار چوبي تحمل مي شوند ، از طرف ديگر صفحات پوششي چوبي با مقاومت برشي علاوه بر سختي اجزا ساختمانی (ديوار ها و سقفها) سختي كل سازه را هم تامين مي نمايد . در اسكلت سازه هاي چوبي مي توان هر يك از اجزاي سازه را به راحتي در پيكر بندي آن جابجا كرد . فضاي مابين چوبها را مي توان با با مواد عايق پر كرد . بدينوسيله اعضاي باربر عايق حرارتي و صوتي لازم و مناسب را دارا مي باشد.

 


مبلغ قابل پرداخت 25,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما